Nenašel jsem jiné vlákno, tak se vybrečím tady. Včera mě dojetí závodníka z OLOMOUCE (nevím jak se jmenoval přesně, protože registrovaný nebyl-teda jeho GT jsem tam neviděl) stálo evidentně vítězství v závodu. Píšu dojetí, a ne, že to byla jeho chyba. Názor si pak udělejte sami.
1) Jedu do předposledního kola (řvu do rádia, že bacha na cílové rovince, zejména tomu, kdo vychází z boxu.)
2) Brzdím do první zatáčky vidím, že ten pán (invektiva) je na ideální stopě, nechám nohu na brzdě asi o půl vteřiny dýl, už jsem v driftu, jdu mimo trať, kontroluji náskok na LaFelina - ztráta dvou sekund, říkám si dobře, to ještě jde (stále jsem měl tak 2,5 sekundy náskok)
3) koukám na Dash - tím, že jsem to netlačil normálně přes první a druhou zatáčku gumy i brzdy mi ochladly (tohle byl kritický bod, protože pak na konci té dlouhé rovinky, je dobré je mít nahřáté pro dobrou brzdní dráhu)
4) Dostávám se na rovinku, očekávám že mě ten (invektiva) závodník pustí
5) V půlce rovinky mi dochází, že toho (invektiva) závodníka ani nenapadaně mě pouštět.
6) Vím, že mám chladnější gumy i brzdy takže o tak 10 [m] musím delší brzdní dráhu, taky vím, že je ten (invektiva) závodník je na čerstvých gumách a nezahřátých brzdách, takže dalších 5 [m], což znamená další ochlazení brzd (ochlazení je už značné a i takhle minu Apex) - Ten (invektiva) závodník mě stále nepouští - i když evidentně musel vidět, že mi tím způsobuje potíže
7) Dostáváme na zadní rovinku (náskok už jenom 2,1 [s] na LaFelina) - Další zákrutu jsem prošel kupodivu bez problému (No asi ne dost rychle - náskok už jenom 1,9 [s])
8) Cílová rovinka toho (invektiva) závodníka ani jen nenapadne mě pustit...mám studené gumy i brzdy říkám si, musím je nahřát...Brzdím normálně už to vypadá dobře, najednou vidím, že se ten RUF přibližuje rychle, ta jsem na zlomek sekundy šlápl na brzdu...už jsem v driftu a v hodinách (LaFelinovo znechucení a zklamání je taky cítit z rádia - taky věděl, že takto to není úplně v pořádku)
9) Boj o druhé místo - Tady se musím omluvit Coffeemu - chytl mě pak už amok a byl jsem o moc agresivnější jak bývám obvykle ...tady máš u mě určitě jedno Plzeňské pivo (Pokud ho teda piješ)
Shrnutí a úvaha
Jaký mělo smysl zůstat přede mnou. Argument, vždyť si byl daleko, měl si mě předběhnout tady u mě neobstojí z několika důvodů:
1) Jsem lídr závodu, potřebuji se soustředit na závod s druhým a ne osmým
2) Nezávodil jsi s nikým. To chování bych chápal, kdyby závodil s někým, za mnou byl LaFelin 4 sekundy, pak ještě Coffee a až pak někdo, komu ses měl bránit?
3) Nemohl jsi nikoho ani doběhnout. "Chtěl jsem někoho doběhnout" - dvě kola před koncem v serii GT? Tohle nejde ani v F1
4) Byl jsi v zahřívacím kole. "Ale vždyť si mě nedobíhal" - jasně že ně, nebudu přece riskovat kontakt s někým koho mám obejít o kolo (Zejména když vím, že gumy ani brzdy nejsou v provozních teplotách zejména po prvních dvou zatáčkách)
5) Vadilo mi vysloveně že jsi tam byl. Rozhodilo to v ten moment nervy i koncentraci a v tu chvíli mimo ježdění se musí člověk soustředit i na jiné věci. A to ve chvíli když s LaFellinem jezdíme na desetinky stejné časy mě tohle šaškování stálo vítězství v závodu.
Předjíždění o kolo je furt ošemetná záležitost, když jsem předjížděl Cabadaje, pouštěl mě ukázkově, ale i tak mi to trvalo 3 zatáčky (ochladly brzdy i kola) a Jamal byl najednou o 2 sekundy blíže.
Jinak závod super...Nejprve mě držel pod tlakem Jammal, pak LaFellin fakt klobouk dolů pánové. Musel jsem celý závod jet naplno. Pak ještě na konci ty široký ramena s Coffeem...fakt super. Těším se na další, doufám už čistší závod
Tohle je vše co jsem měl na srdci...musel jsem to dostat ze sebe, protože se musím soustředit na další závod. Jinak před tutím závodem jsem odjel celkově 4 závodní simulace (cca 108 kol) a dalších 80 nastavovacích a kvalifikačních kol a o to víc mě ztráta tutadytoho vítězství mrzí.
Hezký den
Roman